اینم از جشن ما!


سوگل هستم !

 

زیگ زاگ زیگ زاگ می خونیم بادلی شاد اینم کادوی جشنت تولدت مبارک باد!
سلام سلام سلام سلام !
امروز فوق العاده خوش حالم می گی چرا؟
انگارنه انگار که به مهمونی دعوتت کردما؟؟؟؟؟
خوب مهمونیه دیگه!
یه مهمونیه خاص، می گی چرا؟
خوب دوتا تولده!
اولیش که تولد امام زمان جونمه!
راستی،،،،هرشب 10تا صلوات فرستادی؟
خوب منتظرت نمی ذارم!
اگه گفتی تولد دومی تولد کیه؟
فک کن.......خوب معلومه دیگه امیر رضایا جونم!
البته باید بگم که تولدش دقیقا 16 تیره اما چون به یک سفر مشرف شدم وروز جمعه راه میوفتم الان گذاشتم که بایه تیر دونشون بزنم!!
خوب شروع جشن:
ایشونم پرناز جون                              اینم نفسم نرگس بانو           این مریم جونمه
وباقی دوستان،
حالا نوبت کیکیه که خودم درست کردم وروش نوشتم لبخند!
 


نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت19:10---23 تير 1391
salam webet gashange be manam sar bezan hatmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Majid AV
ساعت22:17---19 تير 1391

پس قضیه پنج شنبه این بود
حالا این کی هست ؟؟؟

پاسخ من:بله!

اولی امام زمان و نیمه ی شعبان دومی هم امیررضایا خواننده محبوبم!



بی13
ساعت15:43---15 تير 1391
مرسی از اینکه دعوتم کردین به جشنتون گفتین کادو ممنوعه اما من اوردم یک سبد سلامتی که گوشه تنهاییام جامونده بود بهش نیازی ندارم تقدیم به شما تولدشونم مبارک ارزوی خوشبختی میکنم براتووون.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,ساعت 22:43 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com